დიდი ლომისა

დიდი ლომისა

მკითხველის საყურადღებოდ

თვითოეულ თქვენთაგანს შეგიძლიათ მოგვწეროთ ელ.ფოსტით, გამოგვიგზავნოთ თქვენი ნარკვევი, ფოტო ან კომენტარი დადოთ პირდაპირ საიტზე. კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება!

26.12.09

"ბურდულების შთამომავლობა" - კვალი ნათელი

ისინი, ვინც ჩვენთან აღარ არიან...
სახე პირველი
საპირწონეზე გადაწონის მტყუანს მართალი,
ბოროტ მახვილსაც გამოიყენებს კეთილი ხელი,
ჭეშმარიტების გასაღები სწორედ აქ არის,
კარგის ძიებას შეალიო მთელი სიცოცხლე.
მურმან ქართველიშვილი
ამ ახალგაზრდას ლამაზ, ნიჭიერ და კეთილ ყმაწვილს ვეღარ შეხვდებით თბილისის ქუჩებზე. მისმა წასვლამ დიდი სევდა დაგვიტოვა, მაგრამ მას მთელი საქართველო იცნობს აი ამ მისი ქმნილებით.
მურმან ქართველიშვილის ლექსები
ასე იხსენებს მას თბილისი ინტერვიუ მურმან ქართველიშვილთან
"24 საათი " # 52, შაბათი, 11 მარტი, 2006 წელი
სად მთავრდება უდაბნო და იწყება სამოთხე? ძველი და ახალი თბილისელები ნანა ჭრელაშვილი
------------------------------------------------------------------------------------------------------- წუთისოფელო, რად წამართვი, მე რომ ლამაზი ყვავილი მქონდა. წუთისოფელო, რად წამართვი, მე რომ ლამაზი მამული მქონდა. წუთისოფელო, რად ჩამიქრე, მე სიყვარულის ცეცხლი რომ მქონდა. რატომ გამძარცვე ყველაფრისგან, მე ხომ რაც მქონდა, ღვთისათვის მქონდა. ამ ქვეყანაზე, ნუთუ მართლა სულ შენი იყო ყველაფერი, მე კი მარტო სულ-ხორცი მქონდა?!

გოდერძი ჩოხელი

სანამ ცოცხალი ხარ, არ მოკვდები და თუ მოკვდი მერე აბა რისიღა უნდა გეშინოდეს. სიკვდილს იქით ხომ კიდევ უფრო დიდი სიცოცხლეა...

No comments:

Post a Comment